PCO je pomocí komunikátoru připojen na již instalovaný zabezpečovací systém na objektu klienta. Získané signály jsou zálohovanou komunikační cestou v reálném čase svedeny do místa služby Pultu centralizované ochrany. Zde naši operátoři ověřují poplachové stavy a je-li to nutné, postupují dle zásahového plánu.

Jak probíhá připojení na PCO?

  1. Technik navštíví váš objekt a prověří, jaké jsou na objektu nainstalovány bezpečnostní systémy. Na základě toho výbere a instaluje vhodný komunikátor (připojení centrály EZS / PZTS). Návštěva trvá cca 30 minut.
  2. Společně sestavíme Zásahový plán na míru vašemu objektu dle vašich požadavků a potenciálních rizik. Jedná se o strukturovaný dokument popisující jednotlivé bezpečnostní postupy operátora PCO při různých poplachových stavech.
  3. Protokolované převzetí střežení objektu dle smlouvy.

Celý proces připojení trvá necelou hodinu.

Standardní Zásahový plán obsahuje:

  • Poplach na objektu vyvolaný zabezpečovacím systémem EZS, nebo stiskem nouzového tlačítka (panika), v případech, kdy se necítíte doma v bezpečí.
  • Okamžité ověření poplachu operátorem PCO na kamerách (CCTV) nebo EZS videofied (pokud jsou instalovány)
  • Je-li poplach ověřen jako skutečný, nebo je příčina poplachu označena jako neznámá, operátor jedná dle zásahového plánu a neprodleně vysílá mobilní zásahovou jednotku, alarmuje Policii ČR a informuje klienta.
  • Zásahová jednotka přijíždí na místo, provádí kontrolu narušení objektu a udržuje přitom stálé komunikační spojení s operátorem PCO
  • Pracovník zásahové jednotky po dohodě zabezpečuje objekt po dobu nezbytnou do příjezdu klienta nebo policie.

Dojde-li k napadení objektu, v rámci služeb Pultu centralizované ochrany zajišťujeme pro naše klienty i pohotovostní služby (zámečnictví, sklenářství a další).

Centrum splňuje zákonem stanovené normy a klientská osobní data jsou zde uchovávána v maximálním bezpečí.

Cítit se bezpečně je základním kamenem pro spokojený život.
My vám s tím rádi pomůžeme, obraťte se na nás.