Společnost PRO SECURITY zajišťuje komplexní recepční služby. Může se jednat o recepci v administrativní budově, či o vrátnici ve velkých areálech. Po dohodě rádi zajistíme jak denní, tak i noční recepční službu.

Recepční je častokrát prvním pracovníkem, se kterým se návštěvník vašeho objektu setká, nebo se kterým mluví telefonicky. Je proto velmi důležité, aby recepční služba udělala na návštěvníka svým vystupováním co nejlepší dojem. Kvalitní recepční zejména v náročných provozech musí mistrně zvládat schopnost multitaskingu a musí si umět dobře organizovat čas, aby se na recepci netvořily fronty a příchozí návštěvníci byli plynule odbavováni, i při vyřizování mnoha telefonních hovorů. V mnoha menších provozech se stává recepční i osobním asistentem ředitele a dalších členů vedení společnosti.

Podle vašeho přání vybereme ideálního recepčního pracovníka. Služba může být poskytována pracovníky ostrahy, ale i specialisty s možností cizího jazyka.Při výběru pracovníka klademe důraz především na komunikační schopnosti, reprezentativní vzhled a vystupování.

Co představuje recepční služba

  • Obsluha telefonu – ústředna
  • Uvítání, ohlášení a evidence návštěv
  • Informační servis pro osoby v objektu
  • Výdej a příjem klíčů
  • Převzetí pošty
  • Obsluha přístupových systémů – výdej čipových karet
  • Obsluha přístupových turniketů

Standardní pracovník recepce

  • Je usměvavý a má příjemné a reprezentativní vystupování
  • Je vždy řádně ustrojen a dbá o svůj vzhled
  • Je recepční s anglickým jazykem

Na přání klienta je možné rozšířit recepční služby o služby na vrátnici či pochůzky.

Zajišťujeme recepční s angličtinou, němčinou, ruštinou či španělštinou, případně kombinací těchto jazyků. Minimální úroveň cizího jazyka je B1.

Cítit se bezpečně je základním kamenem pro spokojený život.
My vám s tím rádi pomůžeme, obraťte se na nás.